Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Δι παρτυ ιτς ουβερ!


Και να που ηρθε η ωρα να παω στην τραπεζα να πληρωσω κατι λογαριασμους..Ημουν σιγουρος οτι θα γινοταν της κολασεως εκει μεσα για αυτο αποφασισα να παω πολυ νωρις. ΑΛλα η ατυχια μου χτυπησε ξανα. Σημερα δινανε ενα εκτακτο επιδομα και απο σημερα δινουν τα και τα δωρα..οποτε με το που πηγα κατα τις 8 βλεπω τουλαχιστον 20-30 ατομα να περιμενουν να ανοιξει(οι περισσοτεροι παππουδες και γιαγιαδες)..Αφου με εβριζα εμενα και την ατυχια μου για κανα 5λεπτο ειπα να κανω υπομονη και να περιμενω..τι το ηθελα?? μετα απο μια ωρα υπομονης και παραμονης ο διπλανος παππους λυποθυμισε πανω μου και στην τραπεζα εγινε το αδιαχωρητο...Στο μεταξυ ερχοντουσαν συνεχεια κατα ομαδες λες και τους εφερνε πουλμαν..Και οπως παντα χωρις να καταλαβω ποτε μου το γιατι αυτοι που ερχονται τελευταιοι τελειωνουν πρωτοι..Ενω εγω ειχα τον παππου ακομα πανω μου..Δεν σας κανω πλακα..κανεις δεν ειχε καταλαβει οτι αυτος ειχε πεσει πανω μου..Ηθελα να ξερα τι σκατα σκεφτοντουσαν?? Οτι ειναι παππους μου και οτι εγειρε να κοιμηθει επανω μου?? Ωρες ωρες δεν παμε καλα. Και τοτε ακριβως μπηκε το κερασακι στην τουρτα...Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ!.ετσι φωναξανε...μου ηρθε να βγαλω μια κραυγη απογνωσης:ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!..Τελικα το συνηθισα ολο αυτο και αρχιζα να το διασκεδαζω με την ατυχια μου..Καποιοι πιο δεξια μου τσακωνοντουσαν για ενα χαρτακι ουρας και διπλα τους ενας να τους λεει σκαστε ρε!! βοηθειστε τον παππου να συνελθει...Και τοτε ηταν που με επιασε νευρικο γελιο και εγινα ρεζιλι..Αλλα τι να εκανα?? Αφου ηρθε μια ντουλαπα διπλα μου και αρχισε να χωνει κατι μπουφλες στον παππου για να τον ξυπνησει λες και παιζανε σε αγωνα wrestling!. Παλι καλα που δεν εκανε και καμια βουτια απο τον κισε πανω στον παππου! Το κορυφαιο ολων ειναι οταν ηρθαν οι τραυματιοφορεις και τον βλεπουν αυτον να προσπαθει να σε συνεφερει τον παππου. Οποτε του λενε φιλε ακομα κι αν αυτος ο παππους ζουσε κι απλα λυποθυμισε, σιγουρα εχει πεθανει απο σενα τωρα(μεταξυ σοβαρου και αστειου) Θεε μου το ζω αυτο η οχι?? Πες μου!!

Τελικα αφου μου ζητησε συγγνωμη ο παππους που κανονικα ο μονος που δεν φταιει ειναι αυτος και μετα απο 3-4 ωρες ατελειωτης αναμονης μου ειπανε στο ταμειο οτι θελανε και την ταυτοτητα μου! Αυτο ηταν..Μου περασε απο το μυαλο να σωριαστω κατω οπως ο παππους αλλα προτιμησα να βαλω τα γελια για να μην αρχισω να κλαιω!

Ευτυχως αυριο ερχεται ο πατερας μου απο την δουλεια και θα παει αυτος..Κι απο κει που τον κοροιδευα καθε φορα που πηγαινε στην τραπεζα και ερχοταν και μου ελεγε πω πω πτωμα ειμαι, τωρα μεχρι και παντοφλες θα του δινω στο χερι! Ηρωας!!


Ειμαι σιγουρος οτι 8α συνεχιζουν να μου τυχαινουν κουφα πραγματα και για αυτο κιολας εφτιαξα αυτο το blog..για να τα μοιραζομαι μαζι σας..Με συγχωρειτε τωρα αλλα παω να πεθανω..see u!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου