Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

NEW ENTRY


Από σήμερα και στο εξής σε αυτό εδώ το blog θα γράφει θεματάκια και ο Suprimo δηλαδή εγώ!Θα μου πείτε και ποιός είσαι εσύ ρε φίλε?Και εγώ θα σας απαντήσω ότι είμαι αυτός ο οποίος θα σας δίνει tips όσον αφορά τον υπολογιστή σας και όχι μόνο αλλά και κάθε τι που αφορά την τεχνολογία,αυτός που θα γράφει κάποια θεματάκια και κάποιες καθημερινές εμπειρίες του οι οποίες έχουν πολύ γέλιο (απο τέτοιες άλλο τίποτα) καθώς επίσης και αυτός ο οποίος θα εναντιώνεται στον Soulious έτσι για να μην υπάρχει μονοτονία εδώ μέσα!Άλλωστε δεν συμφωνούμε όλοι σε όλα τα θέματα οπότε θα πρέπει να υπάρχει και ένας αντίλογος...Και φυσικά στα θέματα που νομίζω εγώ για εσάς δεν μας νοιάζει και τόσο...Τώρα αν δεν συμφωνείτε με κανέναν μας πάλι δεν μας νοιάζει αλλά αφήστε κανένα σχόλιο και ίσως το διαβάσουμε...Αυτά προς το παρόν...

Suprimo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου