Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

JA!! Ich bin on deh way!


Ειμαι ευρωπαιος! Τελειωσε! Το αποφασισα! Ολα με χαλανε εδω ενω στο εξωτερικο ολα μου αρεσουν! Μισω τα Clubs με την δυνατη μουσικη και το ατελειωτο στριμωκωλιδι.Μισω τα bar που πληρωνεις χρυσο ενα ποτο που στο κατω κατω το φερνεις κι απο το σπιτι σου!Μισω τις καφετεριες που ειναι για χασομερηδες.Μισω το ελληνικο καμακι τυπου: γεια σου μουναρα μου!ελα κατσε στο τραπεζι μας!..Mισω τα μπουζουκια και τον τροπο διασκεδασης αυτον και πληρωνοντας κι απο πανω αντι να με πληρωνουν.Μισω τον ηλιο και την απιστευτη ζεστη μεχρι 8ανατου αλλαζοντας δεκα χρωματα.Μισω τον τροπο σκεψης των ελληνων: σπουδασε να βγαλεις χρηματα η μπες στο δημοσιο ακομα κι αν εισαι καθαριστης.Μισω το εκπαιδευτικο μας συστημα που δεν σε κατευθυνει σε αυτο που σου αρεσει αλλα σε αυτο που πρεπει γιατι το κανουν ολοι. Μισω που οι ερωτικες σχεσεις εχουν γινει τοσο εφημερες και ρηχες.Μισω την αρχιτεκτονικη δομηση των πολεων που δεν βλεπεις ουρανο καθολου.Μισω που ειμαστε βρωμιαρηδες.Μισω που ειμαστε χαλααααααροιιι.Μισω που ολοι εχουν γινει ιδιοι χωρις προσωπικοτητα και χαρακτηρα.Μισω να αποφασιζω για το μελλον μου οταν ειμαι ακομα 17.Μισω που δεν εχουμε ομαδα στο ποδοσφαιρο.Μισω που στελνουμε μαλακιες στην eurovision.Μισω που εχει τοσα αυτοκινητα και κινηση.Μισω που ειμαστε ψευτες και υποκριτες! Μισω τα ΠΑΝΤΑ εδω.

Σορρυ για το παραληρημα αλλα ηθελα να το βγαλω απο μεσα μου κι αυτο! Τωρα με συγχωρειτε,παω να βγαλω και κατι αλλο απο μεσα μου! Να και ενα ανεκδοτο ψιλοσχετικο: Ειναι 2 μυγες πανω σε ενα σκατο..σε μια στιγμη της μιας της ερχεται να κλασει και αναγκαστικα κλανει...οποτε γυρναει η αλλη και της λεει:μωρη σιχαμενη!! την ωρα του φαγητου??


Καλο μεσημερι σε ολους! Τα ξαναλεμε το απογευμα Θεου θελοντος! η μαλλον οχι Forthnet θελοντος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου