Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Last day!


Τελευταια μερα ξεκουρασης σημερα και δεν υπαρχει κανενα φανταχτερο σχολιο να γραψω. Ο υπνος μου ηρεμος..Τα σκυλια μου φρονιμα..Καμια εκτακτη επισκεψη σε τραπεζες κτλπ..Τπτ, απλως μια αδεια μερα..Το βρηκα τι θα κανω να περασει η ωρα..Θα παω να αυτοκτονησω να σας πως ειναι! Τελος ακουσα χτες μια απορια που εμενα μου φανηκε σωστη..Το πρωτοχρονια ειναι πρωτη χρονια,σωστα?? Αρα που καταληγουμε?? Οτι λεμε η χρονια 8α ειναι και η πρωτη! Και γαμω να το πω αλλιως! Πολυ σωστο και μπραβο σε αυτον που το σκεφτηκε! Σε λιγο θα σας δωσω συμβουλες για να περασετε τις εξετασεις οδηγησης συμφωνα με τις δικες μου εμπειριες! Τα λεμε!


μαμα τοτου: Τοτε πηγαινε να μου φερεις ενα σφουγγαρι απο απεναντι

Τοτος: δωσε μου λεφτα ομως μαμα..

Mαμα τοτου: οριστε..

Παει ο τοτος λοιπον και μετα απο λιγο ξαναερχεται με τα λεφτα στο χερι

Μαμα τοτου: Mα καλα δεν πηρες σφουγγαρι??

Toτος: Aσε μας ρε μαμα με ολους τους κλεφτες εδω περα! τρυπια σφουγγαρια πουλαγε ο μαλακας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου