Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Η τρελα παει στα βουνα??

Κι ομως εξαιτιας μιας πολυ καλης μου φιλης θα πραγματοποιησω ενα... απο τα ονειρα μου να το πω??? Σημασια εχει οτι θα γινω προσκοπος.Κορυφαια εμπειρια για μενα που λατρευω την φυση. Ανυπομονω να ψηνω λαγους σε αλουμινενια κατσαρολακια..χαχαχα..Να φτιαχνω σκηνες,να ανιχνευω τον δρομο μας στην βροχη,να παταω ανεξερευνητα μερη, να τρεχω να σωθω απο τις αρκουδες, να σκοτωνω αλεπουδες για να φτιαχνω τα ρουχα μου με το δερμα τους, να κοιμαμαι σε αιωρες, να τρωω ριζες φυτων για να κρατηθω στην ζωη και αλλα τετοια τελοςπαντων! Βεβαια το καλυτερο για μενα ειναι που θα βλεπω την φιλη μου επιτελους μετα απο χρονια αλλα αυτο ας μεινει μεταξυ μας! Σιγουρα θα υπαρξουν εξελιξεις στο θεμα..stay tuned που λενε και στο χωριο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου