Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Ο Μογλης και τα λεωφορεια!!


Ρε παιδια τι ειναι αυτο που γινεται με τα λεωφορεια εδω στην αθηνα?? Μπαινεις μεσα και δεν ξερεις αν θα βγεις μονος σου, αν θα βγεις σε κομματια η θα σε βγαλουν 4! Καταρχην περισσοτερο απο ολους λυπαμαι τους παππουδες και τις γιαγιαδες που δεν καθονται. Οι οδηγοι πατανε γκαζι λες και πατανε κατσαριδα, με μισος! Ειναι δυνατον ο παππους μην οριζοντιωθει?? Η πλακα ειναι οταν γινεται χαμος μεσα και δεν πεφτει ουτε καρφιτσα. Εκει γινονται πολλα ευτραπελα οπως την αλλη φορα που φωναζει μια : 'Καποιος εχει τσακωθει με το σαπουνι εδω μεσα!'. Εγω απο συνηθεια εχω αναπτυξει μια ανωμαλια, προσπαθω να καταλαβω την μαρκα σαμπουαν που χρησιμοποιουν..τι?? καπως πρεπει να περασει αυτη η δυσκολη ωρα..Και επειδη διαβαζω το μυαλο σας οταν ειναι απλυτοι προσπαθω να καταλαβω ποσο καιρο την συντηρουν πανω τους αυτη την "ωραια" μυρωδια! Αλλα δεν ειναι μονο αυτο..το αλλο σπαστικο ειναι οταν περιμενεις κανα μισαωρο για ενα κωλολεωφορειο και ξαφνικα εκει που σε εχει παρει ο υπνος στην σταση και εχεις ξεχασει ποιος εισαι και που πας θα ερθουν 2-3 μαζεμενα. Φυσικα θα ειναι φισκα και 8α εχουν επιβατες μεχρι κι απο πανω, στην οροφη οπως στις ινδιες! Εκει μια ειναι η λυση,παιρνεις φορα απο κατω και κανεις ενα ντου λες και κανεις πολιορκια σε κανενα καστρο γιατι ο οδηγος χεστηκε εδω που τα λεμε αν προλαβεις να μπεις..Θα αφησει στην σταση οτι μεινει εξω απο το λεωφορειο ακομα και καποιο ποδι κανενος! Βεβαια παντα υπαρχουν και οι γνωστοι μαλακες που θυμουνται τελευταια στιγμη να κατεβουν και το λεωφορειο ειναι πιο γεματο κι απο πλαζ στην βουλα το κατακαλοκαιρο! Ισως το πιο αστειο πραγμα ειναι να βλεπεις τους υπολοιπους τυπους να κανουν τους νιντζα για να περασει ο μαλακας με κατι ακροβατικα που θα ζηλευε και το ιδιο το MEDRANO.. Οπως και να εχει τελικα θα φτασεις καπου..και λεω καπου γτ μου εχει τυχει το εξης: Κοιμομουν με τα mp3 στα αυτια και δεν ακουγα τιποτα κι ουτε ηθελα..Μου την δινουν οι ξερολες γιαγιαδες που σχολιαζουν τους παντες και τα παντα! Ξαφνικα καποιος με σκουνταει και μου λεει ξυπνα φιλος φτασαμε..Κατεβαινω ζαβλακωμενος, κοιταω δεξια, κοιταω αριστερα και προσπαθουσα να καταλαβω αν ειναι η πλατεια συνταγματος αυτη! Φυσικα δεν ηταν η πλατεια Συνταγματος και ποτε δεν εμαθα τι ηταν και πως εφτασα εκει διοτι πηρα ταχι και ξανακοιμηθηκα μεχρι το σπιτι μου! Παντως πρεπει να ηταν μακρια γτ η ταριφα εγραψε 12 ευρω. Επισης την επομενη εμαθα οτι ειχε διαδηλωση στο κεντρο της Αθηνας κι οτι ο οδηγος μας ειχε παει απο κατι στενακια και μας ειχε αφησει οπου τον βολευε! Ομολογουμενως το διασκεδασα γιατι πρωτη φορα ενιωθα τουριστας στην ιδια μου την πολη και μολις τωρα θυμηθηκα οτι ο ταχιτζης κατι ελεγε στο κινητο του για Βαρκιζα και ρωταγε για διπλες ταριφες. Ο βλακας, παλι μπερδεψα τα λεωφορεια απο την νυστα μου!! Και το χειροτερο απο ολα για μενα?? ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΥΝΤΑΝΕ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου